Sunday 20 October 2013

השבוע בגן

הורים יקרים שלום רב,

אנו מנסים לייצר פורמט קבוע בהודעות. הרעיון הוא שההודעות החשובות ביותר בהתחלה, ואחר-כך המשך עבור מי שמעוניין להעמיק.

הודעות מנהלה: 

תולעים בישבן הם אחד הדברים המציקים והמדבקים ביותר. במידה וילדכם נדבק, אנא הקפידו לבקר אצל הרופא, לעבור את הטיפול המשפחתי, ורק אז להחזירו לגן.

אנא קפלו בבקשה את העגלות, כך נוכל לכסות את כולן בניילון גדול כאשר ירד הגשם.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הורות טובה, זה לדעת : כישורים חברתיים בגיל הרך - הפרק החשוב מכולם. 

המרצה: דליה כרמון, פסיכולגית ילדים ומדריכת הורים. 

תאריך: 7 לנובמבר,  שעה 20.00 

כרמון תדבר איתנו על כשורים חברתיים בגיל הרך. כיצד הם מתפתחים? האם עלינו לטפח אותם? מה עושים כדי ללמד ילד להקשיב?

ההרצאה ללא תשלום ופתוחה גם להורים שאינם הורים בגן, מספר המקומות מוגבל, אנא הרשמו מראש אצל מיכל למנוע אי נעימות.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


מנהלה
לצערינו הרב, אורי שאנחנו ממש אוהבים, ועובדת איתנו כבר יותר משנה, לא יכולה להמשיך בעבודה מכוון שהיא מצוייה בעומס עבדה רב מדי.  אנו נאלצים לקבל את החלטתה. אורי הבטיחה לעזור בהחלפות אקראיות ולבוא לצלם לפעמים בשביל הכיף, כי כולנו כבר מחכים לצילומיה המרגשים. אנו נראיין בימים הקרובים מספר אנשים ונמצא מחליפה בזמן הקרוב, אם אתם מכירים מישהו נחמד לעבודה של יום וחצי אנא יידעו אותנו.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

מה היה השבוע:

גשם
השבוע הסתיים לקול צהלת הילדים כשהגשם הרטיב כהוגן את החצר ואפילו מספר ילדים בחרו לרקוד בגשם.היה זה רק הגיוני שהגשם ירד כאשר במפגש הבוקר שרנו שיר לגשם שיבוא.

ספריה
השבוע פתחנו את ספרית ההחלפה שמענו ספור על ילד שאהב לאכול ספרים, והכנו תיקי ספרים, תודה לכם על שתוף הפעולה היה מקסים בזכותכם. כפי שספרתי לכם כבר, פעילות עם הסטוריה גנית. אנו נחליף את הספרים בכל יום חמישי,  ונשמח מאוד על הקפדה ביום ההחזרה. למי שמכיר עצמו כשכחן ידוע עשו לכם תזכורת בטלפון החכם שזוכר הכל. אני גם אשתדל לשלוח תזכורת בפייסבוק. מי שטרם הביא ספר החלפה, אנא הרשימה עדיין על הדלת, הרשמו והביאו.

קורס עזרה ראשונה
השבוע קיימנו קורס עזרה ראשונה, היינו כחמישה עשר איש, נראה שהשכלנו ובתקווה שלא נצטרך לבדוק את הידע שרכשנו. בכל מקרה תודה לכל המשתתפים.

הם לוקחים גם פרחים
במסגרת ההנאה שלנו מהסתיו, המשכנו השבוע ביצירת מוביילים ועלי שלכת, היום הכנתי הפתעה לילדים. בדרכי לבקור משפחה בצפון, עצרתי במשתלה האהובה עלי, ליד בית רימון. מלאנו ארגזים בכל טוב ובהמון שתילי ירקות. לצערי ההורים של נתן, בן זוגי, התרשמו מאוד מהרכישה והלאימו לעצמם יותר ממחצית מהרכישה (!!!), שורה של משחקי נימוס אנגלים נגמרו לפתע כשהם שברו את הכללים ולקחו את המליצה "קחו כמה שאת רוצים" ברצינות יתרה. הם לקחו, ועוד איך לקחו.

את מה שנשאר משתילי הירקות שתלנו היום. מקווה שנצליח להנות מירקות טעימים.


שיהיה לכולנו שבוע נפלא ונעים 

No comments:

Post a Comment