Saturday 29 November 2014

לא קראתם לא ידעתם

שבוע טוב , 

שינויים בצוות - וודאי פגשתם השבוע את הדס, הדס הצטרפה אל הצוות לעת עתה כמחליפה זמנית. הדס מנוסה ועבדה עם ילדים בעבר, כיום היא מטפלת בתינוקות ( למי שמחפש או מכיר , הדס מחפשת משפחה לטפל בתינוק)  , בינתיים עד שתמצא אנו שמחים על ההכרות איתה, אשה רכה ונעימה שמביאה רוגע לגן.

והנה חדשה מרעננת, בחמישי לדצמבר תצטרף אלינו עינת, עינת תחליף את שירלי. דברים שכבר נוכל לומר על עינת, היא עבדה עם שאיה בגן בראשית, היא חברה טובה של אלה, היא מורה ליוגה לילדים, והיא נראית לנו כמו התוספת המושלמת לצוות הגן.
אז נחכה עוד קצת להצטרפותה של עינת, ותודה לכם על הסבלנות.


חורף- כמה דברים שרציתי להגיד לכם על החורף.
ראשית, אפשר להביא נעלי בית לגן, כדאי להביא יותר בגדי החלפה.
שנית, לצערי דשא סינטטי מתייבש לאט בימי חורף קרים, לכן אנו לא יכולים תמיד לצאת אל החצר גם אם הגשם פסק בבוקרו של אותו יום.
במידה והשמש יוצאת והדשא קצת רטוב אנו לפעמים מחליטות שכן לצאת אל החצר, מתוך הידיעה כי קצת רטוב בטוסיק זה לא כל כך נורא, ויש לנו אפשרות להחליף לבגדים יבשים.
לסכום, אנו נהנים בתוך הגן בימי גשם, הם מאפשרים לנו לשחק במשחקים שנשכחים בימי שמש חמים, ומצד שני אנו בהחלט מנסים להתאוורר בחצר גם בימים קצת רטובים, אם יש לנו אפשרות.



חנוכה - חופשת חנוכה חלה ב 19.12 יום שישי.
מסיבת חנוכה ב 21.12  יום ראשון בשעה 17.30 . ביום זה נבקש מכל ההורים לאסוף את הילדים עד השעה 15.30. אנו חייבות זמן לארגון הגן.

מחלות - גן ילדים לצערינו הנו גם מדגרה למחלות, השבוע נתקלנו בילד שנדבק בתולעים. אני מבקשת מכל הורה שילדו נדבק בתולעים, לטפל בילד,לחזור אחרי טיפול, ממש חשוב ליידע אותנו הצוות.

הכינים- הן כבר מקבלות תעודת תושבות בגן, רגע לפני האזרוח אנא מכם טפלו בהן נקו את הראשים בכל חומר שאהוב עליכם.

ושאר מחלות חורף- נכון כולנו מצוננים ומנוזלים ואין ממש דרך להרפא מכל אלו, בכל זאת במידה והנכה רואים כי ילדכם חש ממש לא טוב גם אם לא מדובר בחום, אנא מכם השארו איתו יום בבית, תנו לו להתחזק .
הגן לא קל לילדים שאינם בריאים בעיקר בימים שאין חצר.
כמובן שמי שיש לו חום ,שילשול, דלקות מדבקות וכו' יחזור רק לאחר שיחלים. שוב אני מבקשת שתידעו אותנו שנוכל לעזור לזהוי נדבקים נוספים.


רק בריאות,שבוע טוב

No comments:

Post a Comment