Sunday 14 September 2014

ראש השנה ושאר הודעות


השבוע בגן שלנו נחגוג את ראש השנה, אם הילדים נשיר שירי חג, נכין עוגת גזר ( כי דבש הם לא כל כך אוהבים כעוגה), וביום שישי הקרוב נפגש יחדיו למסיבת פתיחה השנה. שעה 11.30 ועד 12.30
חופשת ראש השנה תתחיל מיום רביעי הבא .
ראש השנה


קורס עזרה ראשונה - בכל שנה אנו בנות הצוות עורכות רענון לידע שלנו בהגשת עזרה ראשונה. בכל שנה אני מזמינה את ההורים להצטרף. החשיבות לידע של החייאת ילדים הנה קריטית להצלת חיים. כיום ידוע כמה הרגעים הראשונים של הגשת הטיפול הנה מצילת חיים. אנו מזמינות אתכן להצטרף. הקורס מועבר על ידי מדריך מוסמך של חברת הום - אייד. שלוש שעות , ב 30.9 משעה 17.30 ועד 20.30 .  התשלום מראש ההרשמה על דלת הכניסה של הגן. 25 שח לזוג 30 ליחיד.


חזרה לצוות - השבוע המשכנו עם חמש נשות צוות בגן בכל יום, ובאמת הקבוצה מתגבשת, אי אפשר להאמין כיצד לפני שבועיים היה זה נראה למתבונן מהצד שבכאוס הזה שלווה לא תווצר. אבל אנחנו האמנו ואף ידענו ואכן הילדים למדו להכיר את שגרת הגן, סדר היום, חברים חדשים למשחקים. עסוקים מאוד ומתעייפים עדיין מוקדם. ב11.30 נראה שכולם כבר עייפים ואני עדיין מקדימות את ארוחת הצהריים לרבע לשתיים עשרה, שלא יירדמו על הצלחת.
שבוע הבא אנו נחזור לעבוד ארבע בנות.


מחלות - כמו בכל שנה הוירוסים מגיעים גם אלינו. קשה להמנע מוירוסים, קשה שלא להדבק ובכל זאת , כאשר ילדכם חולה השאירו אותו בבית עד להחלמה מהירה. ילד שאינו בריא לחלוטין יחוש קושי לעבור את היום בגן. שלשולים הם מהמדבקים ביותר, אנו מקפידות על שטיפת ידיים לפני ארוחה, אנו מקפידות על שטיפת ידיים אחרי החלפת חיתול ,אבל גם אנחנו נדבקות, וזה לא נעים לאף אחד. בבקשה יידעו אותנו במידה אותם לא באים. אנחנו נעריך את עזרתכם, ובאמת רק בריאות לכולם.

הורים יקרים אנו משתדלות להעלות תמונות בכל יום כדי שתציצו עלינו, כותבות קצת, ובכל זאת מי שרוצה לדעת עוד, יכול לצור קשר גם אחרי הגן, זה לגיטימי ומקובל. 

המשך שבוע נעים.

No comments:

Post a Comment