Saturday 28 December 2013

לילה

מכירים את גמדי הלילה ? ואת פיות האור ?
אז הילדים שלכם כבר מכירים, השבוע ישבנו במעגל הבוקר, דברנו על שנת הלילה שלנו. כל ילד סיפר על הרגלי השינה, אני ישן עם בובת תות סיפר לנו נעים, ואני ישנה עם צצי ותולי ספרה לנו אלה, רומי טענה שחייבים לספר לה סיפור אחד לפחות, ותמרי הולכת לישון כנראה עם מלך האריות בתוך המיטה :-), והיה גם מי שסיפר כי הלילה מפחיד אותו, חושך יכול גם להפחיד.
בדיוק אז גילתי לילדים על פיות וגמדי הלילה, אותם יצורים קסומים ומיוחדים שמדליקים לנו את הכוכבים ומזכירים לירח להאיר את הליל. אותם אורות מנצנצים שדואגים שקצת אור יעזור לנו שלא לפחד ולהרדם בשלווה.

הלילה בחורף מגיע ממש קצת אחרי שחוזרים מהגן, ואנחנו החלטנו ללמוד על הלילה שלנו. כל יום מתעוררים במפגש עם סיפור לילה טוב אחר, והולכים לשון עם שירי ערש אהובים, התחלנו להפוך את הגן ללילה חשוך ונעים, ויש לנו עוד כמה תכניות, אבל בשבילן אנחנו צריכים עזרתכם.

משימות להורים שיעזרו לנו להנות מהלילה :

1. נשמח לתמונה של ילדכם ישן. אפשר לצלם ולשלוח לי למייל, אני כבר אדפיס את כולן יחד. בואו נחליט שעד יום שלישי אתם שולחים לי תמונה, וזאת תהיה הפתעה לילדים.

2. משימה שניה מסובכת מאוד- כתבו לנו איזה שיר ערש אהוב עליכם בבית.

3. משימה אחרונה שתהיה לכם נעימה ושווה - אנחנו רוצות לעשות מסיבת פיג'מות בגן.
  אתם רק צריכים לבוא ביום חמישי 9.1 בשעה חמש ולא בארבע ורבע. אל תדאגו עוד נשלח לכם פרטים נוספים בהמשך.


ועוד בעניני הגן - 

בריאות- בכל לשון של בקשה, יש וירוסים שונים ומשונים באויר, אם נראה לכם כי ילדכם מפתח אחד כזה השארו איתו בבית, החזירו אותו לגן רק אחרי יממה בבית שבו החלים והיה בריא.

חיתולים - פשוט לא לשכוח

ספרים - בכל יום חמישי מחליפים...

הרשמה - אז אנחנו מתחילים בהרשמה לשנת הלימודים הבאה, רוצים להמשיך לגדול איתנו לעוד שנה, בוודאי, אז בבקשה לבוא ולהרשם.

חגים- טו' בשבט מתקרב אלינו, לעת עתה הנכם מתבקשים לשמור לנו את יום שישי ה 24.1 לטיול גן.

מחליפה- לאחר חודש נסיון מיה שהתחברנו אליה במהירות גילתה שהיא לא פנויה מספיק לעבודה בגן עקב מטלות נוספות שיש לה, הצטרפה אלינו השבוע ליאן, תחילתה של ידידות מופלאה.

ושיהיה לנו שבוע טוב ונפלא.

No comments:

Post a Comment