Saturday 30 November 2013

חנוכה - חג האורות

שבוע חדש מתחיל, ממשיכים להדליק נרות, לשחק עם פנסים, משחקי אור וצל,יצירה בשחור ולבן, והמון שירי חג מנעימים את יומינו.

מסיבת חנוכה - יום שני הקרוב, 2.12 בשעה 17.00. 
שימו לב - הגן נסגר באותו היום בשעה 13.00 בצהרים, נאכל ארוחת צהרים בגן.

לכבוד המסיבה הכנו רשימת כיבוד על דלת הגן - הנכם מוזמנים להרשם .


ספרית החלפה - ימי חמישי הנם ימי החלפת הספרים, אני מבקשת זכרו להביא את הספרים. 
ראשית, החלפת הספרים הנה ארוע מהנה ונעים, הילדים אוהבים לבחור את הספר ומחכים לרגעי ההחלפה.
שנית, יש מבחר גדול של ספרים ובכל זאת מי שלא מביא את ספרו למעלה מחודש מונע מהילדים האחרים להנות מאותו הספר. 

אז בבקשה שנו עם הגרב על היד, העבירו את השעון, או כל סימן שאתם אוהבים בכדי לזכור פשוט להביא את ספר הספריה ביום חמישי.

הרצאות- אנו ממשיכים עם מסורת ההרצאות שהתחלנו השנה, כתבתי מייל בנושא בנפרד, ואני מזכירה גם כאן.
ההרצאות הנן בכדי שכל אחד מאיתנו כהורה יוכל להעשיר את עולמו. 
אשמח להשתתפות מרובה, אני אינני גובה עבור ההרצאות אך מבקשת התחייבותכם הכנה.
אז בבקשה ידעו אותי אם אכן בכוונתכם להגיע, אתלה רשימת משתתפים על דלת הגן. ההרצאות פתוחות להורי הגן בעבר ובעתיד,לחברים דודים ושאר מתענינים.

ההרצאה תתקיים ביום שלישי בשעה 20.30, ה 10.12 .

שיחות הורים- מזכירה, בחודש דצמבר אשמח לפגוש אתכם לשיחות הורים, נוכל לדבר לספר להקשיב אחד לשני, ובעיקר לשמוע סיפורים על ילדכם.

חופשת גננות- השבוע סדור העבודה שלנו קצת משתנה, שירלי תהיה בחופש ביום שני ורביעי, ותעבוד בשלישי וחמישי.
תחלפנה אותה איילה ומיה.
אני אצא לחופשת סופ"ש  מיום חמישי ואחזור ביום שני.

שיהיה לנו שבוע מקסים ונפלא.

No comments:

Post a Comment