Tuesday 29 December 2015

חדשות הגן

רציתי לספר לכם שכל הילדים חזרו לגן בריאים ושלמים.
כל שנה אני אומרת שהשנה הוירוסים יותר חזקים ונוראים, ושאיה מזכירה לי שכך הם כל שנה.. 
בכל זאת תודה לכם הורים יקרים שהקשבתם לילדכם ונשארתם איתם בבית עד להחלמה המלאה גם אם זה דרש יותר משלושה ימים בבית. אנחנו מאוד מעריכות את ההקשבה שלכן לילדים שלכם ולילדי הגן.

עכשיו שכולם חזרו אפשר כבר לספר שהצטרף אלינו ילד חדש.
מיכאל בן שנתיים וחודש עושה צעדיו הראשונים בגן, ונראה שזאת תחילתה של חברות נפלאה.
פעם כשאהיה בפנסיה אזמין אתכם להרצאה על צעדי חברות ראשונים אצל ילד חדש בקבוצה מגובשת. תאמינו לי זה מרתק ומקסים.

אז בהצלחה למיכאל ולמשפחתו.

והנה עוד הודעה משמחת, מצטרפת ילדה חדשה, כן לא תאמינו מצאנו בת לגן :-), היא אמנם עוד קטנה רק בת שנה, ונצטרך לחכות טיפה בסבלנות שתגדל ותוכל לרוץ עם אסיה מאיה תם ואור וכמובן שגם עם הבנים, אבל כפי שאתם יודעים זה קורה די מהר.

וכך אנו נשארים אם מקום נוסף אחד פנוי, וכן אתם מוזמנים להפיץ. אגב, גם ההרשמה לשנה הבאה מתחילה בקרוב, אבל על זה נדבר במייל הבא, בינתיים פשוט תמשיכו ללדבר עלינו, זה ממש עוזר- תודה וחיבוק לכולכם.


עניין אחרון - לאחרונה אני חסרה יותר ממה שאני רוצה, לצערי חליתי בוירוס אחד, בני חלה אחרי, וגם עכשיו שבתי הביתה מהעבודה עם חום. 
נראה שהחורף הזה לא עובר עלי בקלות יתרה. בכל מקרה מקווה לחזור עד יום חמישי לגן ואם לא אהיה, תחלפנה אותי סמדר או מיכל שאותן אתם כבר מכירים.

אי אפשר לסיים בהודעות חולות, אז הנה הודעה אחרונה חביבה ,
ב29 לינואר, יום שישי אנו נקיים פקניק טו בשבט. השנה נפקנק בראש הציפור, ומי שלא מכיר זה הזמן להכיר , לא לדאוג זה ממש ליד קניון איילון .

רק בריאות ושלווה





No comments:

Post a Comment